بانوان هندبال ایران جهانی شدند_خبررسان

بانوان هندبال ایران جهانی شدند

[ad_1]
به گزارش خبررسان







تیم ملی هندبال زنان برای سومین بار متوالی سهمیه وجود در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.


فولاد سل

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.



به گزارش تجارت نیوز،

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۲۶ بر ۱۷ به برتری دست یافت. نیمه نخست دیدار برابر هنگ کنگ با برتری ۱۴ بر ۹ ملی پوشان ایران همراه می بود.

ملی پوشان هندبال ایران با برتری در این دیدار ۴ امتیازی شده و به گفتن تیم دوم گروه B راهی جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا شدند و اینگونه سهمیه وجود در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.

تیم ملی هندبال زنان ایران در حالی با این صعود موفق به کسب سهمیه جهانی شد که پیش از این در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اردن و ۲۰۲۲ کره جنوبی نیز وجود داشته است.

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با تیم اول گروه A رقابت می کند. این دیدار روز یکشنبه (۱۸ آذر) برگزار می شود.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا تا ۲۰ آذر به میزبانی هند پیگیری می شود.

رایتل - آذر


کروم




منبع :


مهر





دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی

[ad_2]

منبع