کنایه تند رمضان زاده به بورسیه افرادی با معدل زیر ۱۳ در دولت احمدی نژاد_خبررسان
[ad_1]
به گزارش خبررسان
عبدالله رمضان زاده به برخی عمل های حاشیه ساز در دولت احمدی نژاد در بورسیه کردن افراد اشاره کرده است.
به گزارش خبررسان، حملات روزهای تازه به محمدجواد ظریف خصوصا سپس از اظهاراتش در رسانه ملی درمورد منفعت گیری از اقلیت ها در دولت چهاردهم با حملات و تخریب هایی از سوی تندروها روبرو شده است.
در همین جهت، عبدالله رمضانزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت:
تبعیض آن می بود که تعدادی بیسواد را با معدل های زیر ۱۳ بورسیه و سپس آنها را با گفتن “دکتر” راهی دانشگاهها کردید. برای هرکس هم که عیب گرفت پرونده راه اندازی دادید.
منبع :
خبر آنلاین
دسته بندی مطالب
اقتصاد
[ad_2]
منبع