۳۶ درصد جمعیت استان تهران در بناهای لرزان سکونت دارند_خبررسان

36 درصد جمعیت استان تهران در بناهای لرزان سکونت دارند

[ad_1]
به گزارش خبررسان







مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از زندگی ۳۶ درصد جمعیت استان تهران در سکونتگاه‌ها و بافت‌های بی فایده (بناهای لرزان) خبر داد.





به گزارش تجارت نیوز،

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در شهر تهران ۲۵۰ هزار پلاک فرسوده و بی فایده معروف به بناهای لرزان وجود دارد.

او گفت: ۱۷.۵ درصد از جمعیت کل سرزمین ساکن استان تهران می باشند. از این تعداد ۳۶ درصد جمعیت استان تهران در سکونتگاه‌ها و بافت‌های بی فایده زندگی می‌کنند.

وی فرمود: در رابطه با نوسازی بافت فرسوده تهران کارهای اختصاصی و بسیاری انجام شد. در همین جهت بسته تشویقی ۱۹ گانه وزارت راه و شهرسازی طراحی و به شهرداری‌ها ابلاغ شد.

جنتی او گفت: در این او گفت و گو تهران به طور خاص و اختصاصی دیده شد و یک سری مشوق‌های دیگر نیز در این خصوص به این سیاست‌ها اضافه شده که علتشد ما در کل سرزمین ۱۰۰درصد بافت فرسوده را به سمت نوسازی حرکت دهیم یعنی یا نوسازی بافت فرسوده انجام شده یا پروانه ساخت صادر شده است.

پارس نماد داده ها





منبع :


تسنیم






دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی

[ad_2]

منبع