ابتکار فورد برای بهبود کیفیت خودروهای خود_خبررسان
[ad_1]
به گزارش خبررسان
فورد در چند سال قبل از مقدار فراخوانهای خود کاسته و هزینههای آن در حال افت است. این خودروساز بهتازگی نتایج مالی سهماهه دوم خود را در این هفته انتشار کرده است.
فورد نتایج مالی سهماهه دوم خود را در این هفته انتشار و آشکار کرد که هزینههای فراخوان و گارانتی این شرکت در سه ماه قبل به ۲٫۳ میلیارد دلار رسیده است که برای شرکت روزانه ۲۵٫۵ میلیون دلار (روزانه ۱۴۸۰ میلیارد تومان) هزینه داشته است.
این خودروساز ابتکارات بسیاری را برای بهبود کیفیت محصولات خود اجرا کرده است، اما نتایج حاصل از این کوششها بلافاصله قابلمشاهده نیست. فورد افزایش هزینه را به خودروهایی نسبت میدهد که در دوران اوج همهگیری کرونا و قبل از آن، وقتی که مشکلات زنجیره فراهم علتاختلال در تشکیل جهانی ماشین شد، ساخته شدهاند.
بر پایه دادههای اداره ایمنی ترافیک بزرگراه، فورد امسال ۳۷ فراخوان برای بیشتر از ۳٫۵ میلیون ماشین صادر کرده است و در رتبه اول قرار میگیرد. کرایسلر با ۳۶ فراخوان در سال جاری برای مقداری بیشتر از ۲٫۲ میلیون ماشین در رتبه دوم قرار دارد.
به حرف های فورد در اغاز سال جاری، این شرکت در حال تلاش برای بهبود کیفیت اولیه خود است. مطابق حرف های این شرکت، به مقدار ۳۰ درصد، مشتریان کمتری در سال ۲۰۲۳ در قیاس با سال ۲۰۲۲ تحت تأثیر فراخوانها قرار گرفتند.
منبع :
ایلنا
دسته بندی مطالب
اقتصاد
[ad_2]
منبع