رونمایی از فیلم مستند ساموئل خاچیکیان با مطلب مسعود کیمیایی_خبررسان

رونمایی از فیلم مستند ساموئل خاچیکیان با پیام مسعود کیمیایی


به گزارش خبررسان

به گزارش  خبررسان از تنسیم، امید نجوان کارگردان و تهیه‌کننده فیلم در این مراسم بعد از خوش‌آمد گویی به حضار او گفت:  این فیلم حاصل یک پروسه تقریباً چند ساله است که امروز به نتیجه رسیده است و قسمت عمده این قضیه در حقیقت مرهون باور و اعتمادی است  که آقای  ادوین خاچیکیان به من داشتند تا این فیلم ساخته شود. من همه تلاش خودم را کردم و امیدوارم که روح زنده یاد خاچیکیان از من راضی و این فیلم برایشان راضی کننده باشد و امیدوارم که از فیلم لذت ببرید.

وی در ادامه افزود: من دیشب یک دیدار  با آقای کیمیایی داشتم و ایشان فیلم ما را دیدند و دوست داشتند  در جمع ما حاضر باشند  اما متاسفانه ایشان برای پادرد امکان وجود در جمع ما را نداشتند و  یک مطلب تصویری فرستادند در ادامه مطلب ویدیویی مسعود کیمیایی پخش شد.

سقوط آزاد سیدجواد هاشمی با فاصله گرفتن از «برادر مرتضی»_خبررسان
ادامه مطلب

مسعود کیمیایی در ابتدای این مطلب او گفت: به یاد خاچیکیان بودن زیاد سخت است. هنگامی در بخشی از فیلم دیدم که روی سنگ مزارش گُل گذاشته شده دلم گرفت. اصلاً باور نمی‌کردم که این مرد از بین ما رفته باشد. فقط می‌توانم بگویم ساموئل خاچیکیان یکی از شریف‌ترین آدم‌هایی می بود که در زندگی‌ام با آن‌ها مواجه شدم.

او گفت: زیاد خوش‌حالم که در این سن و سال درمورد‌ی ساموئل سخن می‌زنم؛ می‌توانم بگویم با اهمیت ترین ویژگی که از او به یاد دارم شریف بودن است…و شریف بودن…و شریف بودن.»

آخرین مطالب
گردن کلفت ترین آدم دنیا کیست؟+ عکس
ادامه مطلب

این فیلم‌ساز پرسابقه در قسمت فرد دیگر از مطلب مختصر و تصویری‌اش او گفت: در زندگی‌ام از ساموئل خاچیکیان زیاد چیزها یاد گرفتم. خصوصاً بی‌پروایی‌اش و کارهای جالبی که با دوربین انجام می‌داد. او هرچه که بلد می بود را به ما یاد می‌داد.

کیمیایی در قسمت پایانی این مطلب خطاب به سازنده‌ی مستند «ساموئل خاچیکیان؛ یک او مباحثه» او گفت: مهم این است که شما این فیلم را ساختی و خاچیکیان را از یاد نبردی. فیلمی که در آن به پیروزی‌هایش و سختی‌هایی که در روزگار سخت با آن روبه رو می بود پرداخته بودی.

وی هم‌این چنین او گفت: به نظرم اگر به خودش، خانواده‌اش، پدر و مادر و خصوصاً برادرش (سیراک) پرداخته می‌شد بهتر می بود…ولی با این وجود دستت درد نکند…درود بر تو.

ادوین خاچیکیان فرزند ساموئل خاچیکیان نیز  در ابتدای سخنانش با سپاس از حضار و هنرمندانی که وجود داشتند او گفت: من می‌دانم که امید گرامی چه مقدار جنگیده و چه کوششهایی برای ساخت این فیلم کرده تا فیلم به این مرحله رسیده است. امیدوارم که از تماشایش لذت ببرید و برایتان دلنشین باشد. من پیش از شما فیلم را دیده‌ام چون مدام مرا در جریان همه مرحله های فیلم می‌گذاشتند، فیلم آبرومند و شریفی شده است.

عملیات اجرایی احداث پتروشیمی سیگلو لامرد با ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلار آغاز شد
ادامه مطلب

اکران  فیلم مستند «ساموئل خاچیکیان:یک او گفت و گو» از ۲۸شهریور در سینماهای هنرو توانایی اغاز شده است.

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

مسعود کیمیایی کارگردان بنام کشورمان پیامی تصویری به مناسبت نمایش این مستند اراعه کرد که در ادامه می‌بینید.

.

 

انتهای‌مطلب/

دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع