با این استراتژی‌های تبلیغاتی، فروش میلیاردی را تضمین کنید!

استراتژی‌های تبلیغاتی

در این روزهای پررقابت کسب‌وکاری آنلاین، فروش محصول و خدمات باارزش نقطۀ عطفی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود اما به‌عنوان یک کسب‌وکار چطور می‌توان در این بازار پر از رقیب مشتریان را به‌سمت خرید محصولات گران‌قیمت ترغیب کرد؟

این مطلب را تا انتهای آن دنبال کنید تا جواب این سؤال را به‌صورت مفصل برایتان عنوان کنیم. ۷ استراتژی را نام می‌بریم که ازجمله راهکارهای عملی برای افزایش فروش برای آنلاین‌شاپ‌ها به حساب می‌آید.

۱) سنگ‌بنای فروش‌های رقم‌بالا، ایجاد اعتماد و اعتبار است

معمولاً افراد حاضر نیستند پول‌هایشان را، حتی آن‌هایی را که راحت و بدون هیچ تلاشی به ‌دست آمده، در جایی خرج کنند که هیچ اعتمادی به آن ندارند. پس باید چه کار کرد؟ لازم است برای ایجاد اعتماد و اعتبار بیشتر هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید. برای این کار می‌توانید:

نظرات و رضایت مشتریان سابق خود را منتشر کنید: با این کار مشتریان بالقوه حس اطمینانی نسبت به شما پیدا می‌کنند و فکر می‌کنند محصولات شما باکیفیت و قابل‌ اعتماد هستند.

هتل با غذای خوب در مشهد
ادامه مطلب

ضمانت و گواهی بعد از خرید ارائه کنید: اگر ضمانت بازگشت وجه داشته ‌باشید یا بگویید که محصول شامل گارانتی تعمیر است، این اطمینان را به مشتریان می‌دهید که درصورت بروز هرگونه مشکل از آن‌ها حمایت می‌کنید و قرار نیست بعد از انجام خرید، رابطۀ خود را با آن‌ها تمام کنید.

محتوای باکیفیت و ارزشمند تولید کنید: تولید محتواهای ارزشمند مثل مقاله، ویدئو و پادکست راهی است که به شما کمک می‌کند به‌عنوان یک متخصص در حوزۀ خود شناخته شوید و به‌عنوان یک منبع معتبر، اعتماد مشتریان را جلب کنید.

۲) با شخصی‌سازی، ارتباط خود را از فروش فراتر ببرید

مشتریان می‌خواهند احساس کنند که آن‌ها هم برای شما مهم هستند و تنها به فکر سود خود نیستید. برای اینکه رضایت مشتری را در این زمینه به ‌دست آورید و به خریداران وفادارتان تبدیل شوند، با آن‌ها ارتباط عمیقی برقرار کنید. برای این هدف:

خرید محصولات اصل فوراور آمریکا با بهترین قیمت از نمایندگی
ادامه مطلب

محصولات سفارشی خود را به آن‌ها پیشنهاد دهید: با بررسی داده‌های رفتاری مشتریان، محصولات موردعلاقه و مرتبط با خواسته‌شان را به آن‌ها پیشنهاد کنید.

رویدادهای اختصاصی برگزار کنید: مشتریان خاص خود را در وبینارها یا دوره‌های آموزشی دعوت کنید یا برایشان تخفیف‌های خاص در نظر بگیرید.

ایمیل‌های شخصی برایشان ارسال کنید: تبریک مناسبت‌های خاص به افراد نشان می‌دهد که آن‌ها را تنها یک کارت بانکی برای خرید نمی‌بینید و برایشان ارزش قائل هستید.

 ۳) برای ایجاد ارتباط عاطفی با مشتری داستان روایت کنید

برای اینکه مشتریان شیفتۀ شما شوند، لازم نیست که به مباحث خشک منطقی تکیه کنید. افراد برای ارتباط‌گرفتن از طریق داستان هم تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند. برای داستان‌سرایی از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

  • برای برند خود شخصیتی جذاب ایجاد کنید که به‌راحتی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند.
  • داستان‌های مشتریان موفق خود که با محصولات شما به موفقیت رسیده‌اند به ‌اشتراک بگذارید تا به افراد الهام ببخشید.
  • برای روایت داستان برند خود فقط به کلمات بسنده نکنید. از محتواهای تصویری و ویدئویی باکیفیت و خلاقانه که با برندتان همخوانی دارند، استفاده کنید.
ریمل ضد آب یا معمولی؟
ادامه مطلب

۴) خدمات پس از فروش بی‌نقص ارائه کنید

فقط نباید به فروش سرویس یا محصول خود فکر کنید و بعد از تمام‌شدن خرید، مشتریان را فراموش کنید. رقم‌زدن درآمد بالا نیازمند ادامۀ تعامل و رابطه با مشتریان قدیمی است. برای اینکه افراد را بعد از یک بار خرید دوباره به این کار ترغیب کنید، لازم است خدمات پس‌ازفروش بی‌نظیری ارائه کنید. برای این هدف می‌توانید به سراغ سؤالاتشان بروید و با صبر و حوصله به تمام ابهاماتی که در ذهن آن‌هاست و از شما می‌پرسند، پاسخ دهید.

۵) قیمت مناسب تعیین کنید

برای این کار به تحقیقات بازار روی بیاورید و ببینید رقبا چه پیشنهادی در این زمینه دارند. سپس، قیمتی اعلام کنید که هم برای شما سودآور باشد و هم مشتری احساس کند که این عدد برایش قابل‌ قبول است و حاضر است در ازای این محصول یا سرویس این رقم را پرداخت کند.

موج هوش مصنوعی سپس از اقتصاد دیجیتال سرزمین را در می‌نوردد
ادامه مطلب

۶) مشتریان را به‌سمت خرید سریع سوق دهید

از تکنیک‌های ترس ازدست‌دادن با روش‌هایی مثل تخفیف زمانی یا موجودی محدود، مشتریان را ترغیب کنید که سریع‌تر خرید خود را نهایی کنند. افراد محصولات زیادی را به سبد خرید اضافه می‌کنند، اما خیلی از اوقات ترجیح می‌دهند که برای مدت طولانی در همان‌جا بمانند تا شاید یک روز تصمیم بگیرند آن را نهایی کنند، که شما باید با بررسی دقیق، علت رفتارهایشان جلوی این اتفاق را بگیرید.

۷) احساس انحصاری‌بودن به مشتریان بدهید

خریداران محصولات اپل فکر می‌کنند متعلق به یک گروه خاص هستند و هرکسی نمی‌تواند به‌راحتی وارد این جمع شود. شما هم به مشتریان خود حق خاص‌بودن بدهید. کاری کنید که آن‌ها فکر کنند با خرید سرویس یا محصول شما متعلق به گروه خاص و منحصربه‌فرد هستند.

فروش فوق‌العاده با تبلیغ اینترنتی در صباویژن

خب حتماً تا الان متوجه شده‌اید که شروع آنلاین‌شاپ کار هر کسی است، اما هر فردی نمی‌تواند آن را ادامه دهد و از آن درآمد بالا کسب کند. برای موفقیت در این زمینه روی تبلیغات و بازاریابی حساب ویژه‌ای باز کنید و بدانید فقط کیفیت محصولات برای فروش کافی نیست. برای تبلیغ اینترنتی صباویژن می‌تواند به شما کمک کند تا با تبلیغات اصولی، کسب‌وکار آنلاین خود را به پله‌های بلندی ببرید و در آنجا ماندگار شوید.

۵ آیتم پرفروش تابستانی برای بوتیک‌ها + راهنمای خرید عمده
ادامه مطلب

مقالۀ انواع تبلیغات اینترنتی صباویژن را بخوانید و با تمام راه‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و کسب‌وکارتان را مثل ستاره در آسمان فضای آنلاین تبدیل کنید، آشنا شوید.