یکتانت روی آی‌رسانه اندوخته‌گذاری کرد_خبررسان

یکتانت روی آی‌رسانه سرمایه‌گذاری کرد


به گزارش خبررسان

دومین پنل گفتگوی دی‌ام‌ برد در الکام‌تاکز با نوشته چالش و مسائل امروز استارتاپ‌های حوزه بازاریابی در ایران با وجود هادی مرادی، گرداننده پنل و حسین سعیدی، بنیانگذار بینش‌مدیا، عارف شعبانی، مدیرعامل دژینو، محمدرضا ایلخانی، مدیرعامل آی‌رسانه و مرتضی شجاعی، کوفاندر و مدیر مارکتینگ فیلیا به گفتن سخنران برگزار شد.

به گزارش کسب نیوز، عارف شعبانی، مدیرعامل دژینو با اشاره به این که با اهمیت ترین چالش استارتاپ ها افتنیروی انسانی است به نبوده است فضا برای اینتگریت شدن اشاره کرد. او این چنین گفت که یک‌سری دیگر از چالش‌ها همانند تحریم و روابط خارجی نیز وجود دارد که از توان کسب‌وکار خارج است.

محمدرضا ایلخانی، بنیانگذار آی‌رسانه نیز به شیوه قانون‌گذاری درمورد مهم‌ترین چالش استارتاپ‌های حوزه مارکتینگ او گفت: «یکی از نکات مهم، موضوعات اقتصادی و قانون‌گذاری است. چیزی که ما داریم میبینیم این است که کارهایی که ما انجام می‌دهیم زیاد تر به گفتن تهدید شناخته می‌شود و اصل فضا روی این ایده سوار می‌شود. امیدواریم تغییراتی در فضای اجتماعی سرزمین رخ دهد.»

بررسی مزایا و معایب استفاده از کابل آلومینیومی و جایگزینی به جای مس
ادامه مطلب

او این چنین گفت: «مهم‌تر از آن کسب‌وکارهای فعال در این حوزه است. قسمت بسیاری از انرژی افرادی که می‌خواهند یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنند صرف درگیری برای از بین بردن مانع ها می‌شود و این جلوی نوآوری را می‌گیرد.»

ایلخانی از اندوخته‌گذاری یکتانت روی این استارتاپ خبر داد و او گفت: «ما نیز برای حل این چالش‌ها تلاش کردیم زنجیره قیمت را کامل کرده و با یکتانت به گفتن بیزنس پارتنر خود همکاری کنیم. یکتانت به گفتن اندوخته‌گذار به ما اضافه شده و اخبار تکمیلی سپس از الکامپ اظهار می‌شود.»

پرینتر چی بخرم؟ برای مصرف خانگی و یا اداری
ادامه مطلب

او این چنین گفت: «با دقت به اضافه شدن یکتانت به آی‌رسانه می‌توانم در این باره به طور کلی بگویم که استارتاپ‌ها در او گفت و گو پارتنرشیپ، به زمان روبه رو با کسب‌وکار‌ها و قیمت‌های تبادل شده اهمیت نمی‌دهند. از این نظر که مجموعه‌های مختلفی می باشند و به علت دیدگاه فقطً یک رسانه داشتن و بیزینس فعال، نمی توانند نقطه مشترکی اشکار کرده و با آن‌ها همکاری کنند. متأسفانه وقتی که استارتاپ‌ها تصمیم دارند با برند‌های بزرگ همکاری کنند، یک تمامیت خواهی وجود دارد که نهایتاً به همکاری نکردن منجر می‌شود.»

محمدرضا شجاعی، بنیان‌گذار فیلیا نیز درمورد این چالش‌ها اشاره کرد: «علاوه بر این که شرکت‌ها سخت به ما مطمعن می‌کردند، تعداد بسیاری از آن‌ها حتی قبول نمی‌کردند که دیتاهایشان را در اختیار ما قرار دهند.»

او این چنین در ادامه گفت: «در فضای پارتنرشیپ کسب‌وکارها بزرگترین چالشی که وجود دارد این است که هنگامی کسب‌وکار جدیدی روی کار می‌آید همه فکر می‌کنند تصمیم دارد سهم بازارشان را بگیرد در حوزه تبلیغات محیطی هم همین است. از طرفی ما برای دولت تهدید برداشت می‌شویم. اصل فضای نوآوری تلاش و اشتباه برای رسیدن به نتیجه‌ نهایی است.»

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

سایت کانال سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز برای آموزش!
ادامه مطلب

دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی



منبع