شارژرهای دوطرفه ۱۹.۲ کیلوواتی برای خودروهای برقی اراعه میشود_خبررسان
                 [ad_1]
به گزارش خبررسان
شارژرهای تازه قادر خواهند می بود با سرعتی تا دو برابر شارژرهای معمولی AC سطح ۲ شارژ کنند. روز پنجشنبه شرکت شارژ خودروهای برقی ChargePoint از شارژرهای تازه AC سطح ۲ رونمایی کرد که به حرف های این شرکت شدت شارژرهای معمولی سطح ۲ را عملاً دو برابر میکند. معماری تازه این چنین از شارژ دوطرفه حمایتمیکند به این علت در صورت نیاز مالکان میتوانند از خودروهای برقی خود برای فراهم برق خانه یا محل کار خود منفعت گیری کنند. انتظار میرود اولین مدلهای تازه اواخر امسال در ایالات متحده اراعه شوند.
به گزارش قسمت خودروهای برقی رسانه اخبارتکنولوژی تکنا، اظهار کرده است که شارژرهای سطح ۲ نسل بعدی آن برای ۹۰ آمپر رتبهبندی شدهاند و میتوانند ۱۹.۲ کیلووات برق تحویل دهند و به مالکان خودروهای برقی اجازه خواهند داد باتریهای خود را از صفر تا ۱۰۰ درصد در نزدیک به چهار ساعت شارژ کنند. این افزایش قابل توجهی نسبت به بازار امروز است. شارژرهای سطح ۲ طبق معمولً به گفتن شارژرهای خانگی برای مالکان خودروهای برقی منفعت گیری خواهد شد که به پریزهای ۲۲۰ ولت متصل شده و ۱۵ تا ۸۰ آمپر جریان خواهند داد. نرخ شارژ برای اکثر شارژرهای سطح ۲ میتواند به طور چشمگیری متفاوت باشد و یک واحد معمولی ۲۴۰ ولت ۲۴ آمپری نزدیک به ۶ کیلووات توان مداوم تشکیل میکند و شارژرهای سریع تر ۸۰ آمپری شدتهایی تا ۱۹.۲ کیلووات اراعه خواهند داد. به گفتن مثال شارژرهای محبوب Home Flex ChargePoint برای ۵۰ آمپر و ۱۲ کیلووات توان رتبهبندی شدهاند. این شرکت میگوید اعلامیه امروز نشان دهنده یک جهش نسلی در فناوری است که شارژرهای آن را تغذیه میکند.
این شرکت پیشبینی میکند که معماری تازه آن برای اهداف مختلفی مورد منفعت گیری قرار گیرد از شارژرهای خانگی مسکونی گرفته تا شارژرهایی با چند شاخه برای ساختمانهای آپارتمانی شارژرهای عمومی و شارژرها برای صاحبان ناوگان تجاری. ChargePoint لیست قیمت انتشار نکرد اما این شرکت خبرداد که قیمتها از زیر ۱۰۰۰ دلار اغاز میشود و بسته به مدل افزایش مییابد. این شرکت از هر دو پورت CCS و NACS حمایتمیکند. شارژ دوطرفه زیاد تر به گفتن تحول بزرگ بعدی برای مالکان خودروهای برقی در نظر گرفته میشود. چندین خودروی برقی که امروزه فروخته خواهد شد قابلیتهای دوطرفه دارند و اکنون ChargePoint شارژرهایی با همین قابلیتها تشکیل میکند.
شارژ دوطرفه دقیقاً همانطور که از نامش پیداست کار میکند: در شارژرهای یک طرفه خودروهای برقی الکتریسیته از شبکه برق به خودروی برقی جریان مییابد؛ در شارژرهای دوطرفه خودروهای برقی الکتریسیته میتواند در هر دو جهت جریان یابد. در اصل این فناوری باتریهای لیتیوم یون با ظرفیت بالا را نه تنها به گفتن ابزاری برای فراهم انرژی خودروهای برقی بلکه به گفتن سلولهای ذخیره پشتیبان برای شارژ دیگر دستگاههای الکتریکی کل خانه یا حتی ارسال انرژی به شبکه برق برای صرفهجویی احتمالی در انرژی در نظر میگیرد. چندین خودروساز تجهیزات شارژ ماشین به خانه (V2H) خود را میفروشند تا افرادی که دارای خودروهای برقی با قابلیت شارژ دوطرفه می باشند بتوانند از وسایل نقلیه خود برای فراهم برق خانههای خود در زمان قطع برق منفعت گیری کنند. ChargePoint میگوید شارژرهای تازه سطح ۲ آن میتوانند همین کار را انجام بدهند و به مالکان خودروهای برقی اجازه خواهند داد خانهها یا ساختمانهای تجاری را تغذیه کنند یا انرژی را به شبکه بازگردانند.
شارژرهای تازه این چنین دارای اعتدال بار پویا می باشند که به طور خودکار شدت شارژ را در صورت عدم نیاز به برق در دیگر نقاط محل سکونت افزایش میدهد و قادر خواهند می بود با سیستمهای خانه هوشمند همانند شارژ خورشیدی باتریهای خانگی و سیستمهای مدیریت هوشمند ادغام شوند. علاوه بر این ChargePoint میگوید سختافزار به طور قابل توجهی ارتقا یافته است. شارژرهای تازه سطح ۲ دارای قابلیتهای سیمکشی سری می باشند که امکان میدهد یک انبار ناوگان یک پارکینگ مسکونی چند خانواری یا حتی یک خانه تک خانواری با دو خودروی برقی بدون ارتقاء پرهزینه خدمات شارژ را به حداکثر رساند.
به حرف های این شرکت ChargePoint ۶۱ درصد از بازار شارژ عمومی سطح ۲ را در اختیار دارد و به یک بازیگر مسلط در فضای شارژ خودروهای برقی تبدیل شده است. این شرکت اظهار کرده است که معماری تازه با مقررات وابسته از جمله دستورالعمل ابزار اندازهگیری (MID) و Eichrecht در اروپا و Energy Star در ایالات متحده مطابقت دارد. ChargePoint تصمیم دارد اراعه شارژرهای تازه سطح ۲ خود را از تابستان امسال با اروپا اغاز کند و در آخر سال در آمریکای شمالی اراعه خواهد شد.
دسته بندی مطالب
اقتصاد 
[ad_2]