صفر تا صد تولید محتوا آسمان خراش

صفر تا صد تولید محتوا آسمان خراش

صفر تا صد تولید محتوا آسمان خراش

 

تقریباً اکثر مدیران بازاریابی محتوایی سعی می کنند ترافیک وبسایت ها را افزایش دهند و درصد زیادی از آنها بر روی ارتقا و حفظ کیفیت سرنخ های مشتری تمرکز دارند. با وجود حجم عظیم محتواها و اطلاعاتی که در فضای وب تولید می شوند، تلاش ها باید آنچنان مستمر و منظم باشند که بتوانند مسیر تولید محتوا را به نتیجه برسانند. این یکی از عواملی است که نویسندگان محتوا و استراتژیست های بازاریابی محتوایی را به استفاده از یک ابزار قدرتمند به نام تولید محتوا آسمان خراش سوق می دهد!

اگر برای موفقیت وبسایت خود در میان رقبا برنامه ریزی می کنید، علاوه بر تولید محتوا پست وبلاگی، به محتواهای آسمان خراش یا محتوای همیشه سبز نیاز دارید. بهتر است معرفی مختصری درباره این نوع روش تولید محتوای حرفه ای داشته باشیم و سپس کمی بیشتر به جزئیات آن بپردازیم.

محتوای آسمان خراش چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

محتوای آسمان خراش، نوعی محتوای متنی است که از نظر تعداد کلمات با یک محتوای معمولی، تفاوت دارد. طول یک محتوای همیشه سبز، بیشتر از ۲۰۰۰ کلمه است و گاهی تا ۲۰۰۰۰ کلمه هم ادامه پیدا می کند. در تولید محتوا آسمان خراش همه آن قوانینی که در نوشتن یک متن سئو شده باید رعایت کنید، ضروری هستند. در نگارش محتوای طولانی باید قوانین نگارشی و ادبیات و لحن نوشتاری درست را به کار بگیرید و از همه مهم تر، کلمات کلیدی متنوع را نیز در متن استفاده کنید. محتوای همیشه سبز باید عمیقاً یک موضوع را مورد بررسی قرار دهد و همه‌جانبه، همه جزئیات را بیان کند.

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی | راهنمای سفارش سئو سایت
ادامه مطلب

از روش تولید محتوای آسمان خراش می توانید در نوشته های وبلاگی، ارائه گزارش های موردی، تولید کتاب الکترونیکی، مقالات راهنما یا مطالعات مروری استفاده کنید. یکی از مهم ترین مزیت های انتشار محتوای همیشه سبز این است که با جزئیات کامل به بررسی و شرح یک موضوع از هر جنبه آن می پردازید و این محتوا برای همیشه قابل استفاده است؛ بدون محدودیت های زمانی و مکانی.

با تولید محتوای آسمان خراش، پست های جذاب تر بنویسید

 

صفر تا صد تولید محتوا آسمان خراش

آیا می خواهید مهارت های خود را در نوشتن محتواهای جذاب بهبود ببخشید و پست های جذاب تری آماده کنید؟ اگر اینطور است، تکنیک تولید محتوا آسمان خراش را به شما پیشنهاد می دهیم.

تولید محتوای همیشه سبز یکی از روش های انتشار محتواهای باکیفیت و تأثیرگذار است تا بتواند علاوه بر ایجاد سرنخ مشتری، ترافیک زیادی به سمت سایت روانه کند و لینک سازی قوی را میسر سازد. نکات مهم در نوشتن محتوای آسمان خراش برای همه نویسندگان متن، قابل استفاده هستند؛ چه آنهایی که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند و چه نویسنده های تازه‌کار که فقط چند ماهی است به این حرفه وارد شده اند!

راز موفقیت در ارائه‌: قالب‌ های پاورپوینتی که توجه همه را جلب می‌کنند
ادامه مطلب

مسئله مهم در شروع کار برای تولید محتوای آسمان خراش این است که از کجا بهترین موضوعات و ایده های محتوایی را پیدا کنیم؟… به خاطر داشته باشید که همیشه در هر حوزه ای که می خواهید درباره اش مطلب بنویسید باید به دنبال محتواهای پرطرفدار باشید. برای این کار به راهنمایی های زیر توجه کنید:

  • از ابزار Google Trends استفاده کنید.
  • رسانه های اجتماعی را دنبال کنید و موضوعات پربازدید را استخراج نمایید.
  • در اینستاگرام فعال باشید و هشتگ های داغ را بررسی کنید.
  • محتوای باکیفیت را بنویسید تا تأثیر عمیق بر مخاطبان داشته باشد.
  • از ابزارهای سئو برای بررسی ارزش و جایگاه کلمات کلیدی محتوا کمک بگیرید.
  • از انواع کلمات کلیدی برای نوشتن تیترها و بدنه اصلی محتوا استفاده کنید.
  • مقالاتی را که قبلاً توسط رقبا منتشر شده اند را بررسی کنید و ببینید چه کمی و کاستی هایی دارند. سپس برای نوشتن متن بهتر، دست به کار شوید.
  • هرگز برای تولید محتوای همیشه سبز، متن ها را کپی نکنید. قرار است با این محتواها به رتبه های خوبی در موتورهای جستجوگر برسید، پس فقط از روش نوشتن محتوای یونیک و دست اول می توانید به این هدف برسید.
شمش طلا | بررسی انواع، عیار، وزن‌ها و راهنمای جامع خرید و فروش
ادامه مطلب

چطور یک محتوای آسمان خراش، جذاب تر دیده می شود؟

قبل از نوشتن محتوای آسمان خراش باید درباره موضوعی که می خواهید وارد آن شوید به خوبی تحقیق کنید. ابتدا یک فهرست خوب از عنوان های اصلی آماده کنید و سپس با افزودن عمق به موضوع، تیترهای فرعی بنویسید و به آن شاخ و برگ بدهید. محتوای هر قسمت را مجزا بنویسید و سعی کنید هر بخش را به سایرین مرتبط سازید. حفظ پیوستگی موضوع و متن در محتوای همیشه سبز یکی از اسرار موفقیت آن است. این محتوا بدون شک مورد استقبال واقع می شود.

ترفند دیگر برای اینکه یک محتوای آسمان خراش طولانی را جذاب تر جلوه دهید، استفاده از تصاویر باکیفیت و زیبا، اینفوگرافیک ها و ویدیوهای مرتبط است. محتواهای طولانی، زمانی بهتر دیده می شوند که در لابه لای مطلب، تصاویر یا ویدیو درج شده باشد؛ این کار باعث می شود چشم خواننده خسته نشود.

عایق کاری موتورخانه
ادامه مطلب

حفظ خوانایی محتوا، استفاده از اعداد و شماره گذاری و بولت گذاری، بهینه‌سازی متن از نظر نکات سئو، انتخاب فونت خوب با اندازه مناسب، هدینگ های مناسب، همگی از سایر نکات مهم برای تولید محتوا آسمان خراش هستند. اطلاعات بصری در بین متن محتوا باعث می شود درک و تحلیل اطلاعات پیچیده، ساده‌تر شود و بنابراین می توان آنها را راحت تر به خاطر سپرد. به این ترتیب، تولید کنندگان محتوا می توانند کیفیت متن را ارتقا داده و اثربخشی مطلب را بهبود ببخشند.

چرا باید محتوای آسمان خراش در سایت خود منتشر کنیم؟

  • جذب مخاطبان بیشتر از طریق سایت
  • افزایش بازدید و ترافیک سایت
  • بهبود رتبه سئو سایت
  • قابلیت استفاده از انواع کلمات کلیدی در محتوا
  • حفظ کیفیت سایت و کمک به برندسازی
  • کمک به لینک سازی بیشتر، باکیفیت بالاتر
  • امکان به اشتراک گذاری بیشتر در پلتفرم ها و رسانه ها
  • ایجاد نرخ تعامل بالاتر
درمان قطعی بواسیر با لیزر؛ پایان دردهای همیشگی در بیماری های نشیمنگاهی
ادامه مطلب

خدمات تولید محتوای آسمان خراش، با کیفیت بالا

تکنیک تولید محتوا آسمان خراش برای موفقیت همه وبسایت ها ضروری است و همه بازاریابان محتوا نیز از آن استفاده می کنند. این نوع محتواهای متنی با تعداد کلمات قابل توجه می توانند باعث لینک سازی قوی شوند، رتبه سئو سایت را بهبود بدهند و ترافیک بیشتری به سمت سایت هدایت کنند.

اگر صاحب وبسایت هستید و برای بهبود کیفیت کسب و کار خود و حضور در فضای آنلاین برنامه ریزی می کنید، ما در کنارتان هستیم. از طریق وبسایت کافه محتوا، مرجع تولید محتوای تخصصی سایت، (www.cafe-mohtava.ir) می توانید سفارش های تولید محتوا همیشه سبز را ثبت کنید. ما برای همه موضوعات و حوزه های مختلف، استراتژی تولید محتوای متنی را تنظیم می کنیم. از طریق شماره های درج شده در سایت و پیام رسان ها، پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.