تکنیک های تازه افزایش فروش در استوری اینستاگرام_خبررسان

تبلیغات، بازاریابی و همکاری با اینفلوئنسر

[ad_1]
به گزارش خبررسان

با خبر از تکنیک های تازه افزایش فروش در استوری اینستاگرام می‌توانید تا حد بسیاری شانس خود برای فروش را زیاد تر کنید. اینستاگرام راه های مختلفی برای انتشار کردن پست فراهم کرده که یکی از آنها استوری اینستا است.

اکنون مطابق بازدید‌ها تعداد بسیاری از کاربران اینستاگرام زمان خود را صرف تماشای استوری‌ها می‌کنند. در واقع اگر بخواهیم رتبه بندی کنیم، ابتدا اکسپلور بیشترین بازدید را داشته و بعد از آن استوری اینستاگرام! کمتر فردی به تماشای پست‌های قسمت فید می‌پردازد. به همین علت اگر زمان بیشتری برای تشکیل محتوا در استوری بگذارید؛ شانس خود را برای افزایش فروش در استوری اینستا بالا می‌برید.

اهمیت استوری اینستاگرام در فروش محصول

فعالیت روزانه و مستمر برای اینستاگرام از اهمیت بسیاری برخوردار است. هر چه مقدار بتوانید در ساعات گوناگون روز فعالیت داشته باشید و استوری انتشار کنید، شانس بیشتری برای افزایش فروش در استوری اینستاگرام خواهید داشت.

به طور کلی باید با تکنیک های جدیدی که وجود دارد به جستوجو افزایش بازدید استوری باشید تا کاربران بیشتری با محصول یا خدمات شما آشنا شوند. راه‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد؛ از خرید بازدید استوری اینستاگرام گرفته تا تعامل با پیج‌های مرتبط، منفعت گیری از هشتگ و غیره می‌توانند به افزایش بازدید استوری شما پشتیبانی کنند.

خرید بازدید استوری اینستاگرام

احتمالا ساده ترین و بهترین ترفندها برای افزایش فروش در استوری اینستاگرام؛ خرید بازدید استوری اینستاگرام باشد. شما از این طریق می توانید استوری های خود را به افراد بیشتری نشان دهید. قاعدتا هر چه مقدار افراد بیشتری استوری شما را ببینند؛ شانس بیشتری برای فروش محصولات وجود دارد.اکنون در ادامه تکنیک های رایگان برای افزایش بازدید استوری را هم به شما می گوییم.

معرفی و مقایسه بلوبانک، همراه بانک شهر پلاس و همراه بانک رفاه
ادامه مطلب

تکنیک های کلیدی فروش در استوری اینستاگرام

برای ساخت استوری فروش محصول و افزایش فروش در استوری باید از تکنیک‌های مختلفی منفعت گیری کنید. هرچقدر که با الگوریتم و ترفندهای اینستاگرام زیاد تر آشنایی اشکار کنید، کار راحت‌تری خواهید داشت.

با دقت به این که شانسی برای ورود استوری به اکسپلور وجود ندارد؛ شما باید کاربرانی که به گفتن فالوور جذب می کنید، مخاطبان مقصد شما باشند. به گفتن مثال اگر در عرصه هنر و نقاشی فعالیت دارید؛ باید تلاش کنید افرادی را جذب کنید که به این عرصه علاقه دارند تا استوری‌های شما را زیاد تر دیده و در نهایت به خدمات و محصولات شما علاقه مند شوند.

اما در مثال دیگر اگر شما یک فروشگاه لباس دارید، کاربر مقصد خاصی ندارید. در واقع اگر یک محصول عمومی را به فروش می رسانید و به گفتن یک فروشگاه اینترنتی فعالیت دارید؛ کار راحت‌تری برای افزایش فروش در استوری اینستاگرام خواهید داشت.

با این وجود سوال اینجاست که چطور بازدیدکنندگان استوری را به یک خریدار واقعی تبدیل کنیم؟ در ادامه ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

گذاشتن استوری های متنوع

با اهمیت ترین فوت و فن فروش در اینستاگرام، تشکیل خلاقیت و تنوع در تشکیل محتوا است. شما باید از استوری‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه منفعت گیری کنید تا مخاطب فهمید وجه اختلاف شما با دیگر رقیب ها شود. در واقع از این طریق می توانید برند خود را خاص‌تر و متمایزتر از دیگر رقیب ها بسازید.

اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ درآمد تبلیغاتی بیشتری نسبت به یوتیوب داشته است_خبررسان
ادامه مطلب

به گفتن مثال پیج فروشگاه اینترنتی “وگاس مد” این روزها از محبوب‌ترین پیج‌های فروش لباس شناخته می‌شود. این پیج توانسته با تشکیل محتوای منحصر به فرد خود سر زبان‌ها بیفتد و همه این پیج را با بک‌گراند سفید رنگ، موسیقی‌های نوستالژی و رقص بی همتا فروشنده می‌شناسند.

احتمالا تشکیل محتوا در پست‌های اینستاگرام بتواند کاربران بیشتری را به پیج شما جذب کند؛ اما این استوری است که می‌تواند فالوورهای شما را به خریداری تبدیل کند. منفعت گیری از استیکرهای گوناگون، گیف، فونت‌های خاص و یقیناً فیلترهای دلنشین اینستاگرام می‌تواند کاربران را زمان بیشتری در استوری نگه دارد. در کنار این موارد نکات زیر هم می‌تواند به ساخت استوری خلاقانه برای افزایش فروش پشتیبانی کند:

  • منفعت گیری از گیف ها، فیلتر ها، فونت ها و رنگ های متنوع
  • منفعت گیری از عکس های با کیفیت و حقیقی از محصول
  • منفعت گیری از بوم‌رنگ در استوری
  • خالی گذاشتن فضای بالا و پایین استوری برای فوکوس زیاد تر روی محصول
  • منفعت گیری از افکت های گوناگون و دلنشین در استوری
  • انتخاب بعد عرصه مناسب

نمایش پشت صحنه

اکثر پیج های فروش کالا در اینستاگرام یا حتی اراعه‌دهندگان خدماتی همانند آموزش؛ با انتشار کردن بخشی از پشت‌صحنه‌ی کار خود تلاش می کنند برای مخاطبان جذابیت بیشتری تشکیل کنند. شما می‌توانید برای تشکیل حس مطمعن و نزدیکی زیاد تر به مشتری، از رفتارها و نحوه‌ی کار در زمان تشکیل یک محصول، استوری انتشار کنید.

قابلیت تازه یوتیوب برای شناسایی و حذف دیپ فیک_خبررسان
ادامه مطلب

استوری خلاقانه با ارایه محتوای دلنشین و تازه

در کنار انتخاب بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام باید از ترفندها و تکنیک‌های تازه افزایش فروش در استوری نیز منفعت گیری کنید. یکی از این ترفندها انتشار کردن استوری خلاقانه با ارایه محتوای دلنشین و تازه است.

نحوه معارفه محصول در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. به گفتن مثال اگر شما یک محصول را در ریلز یا پست معارفه کرده اید؛ می توانید در استوری ها جزئیات بیشتری از آن محصول را اراعه دهید. همیشه هم نباید فقط درمورد‌ی محصول خود توضیح دهید؛ بعضی اوقات سخن بگویید درمورد‌ی مسائلی که حوالی آن محصول وجود دارد به شما پشتیبانی خواهد کرد.

به گفتن مثال اگر تصمیم فروش یک محصول از لوازم جانبی ماشین را دارید؛ می‌توانید درمورد‌ی کیفیت و برندهای گوناگون تشکیل کننده‌ی آن و از همه مهمتر نحوه‌ی پیشگیری از خرابی آن قطعه توضیحاتی را اراعه دهید.

تنوع محصولات و خدمات

هرچقدر محصولات متنوع‌تری برای فروش انتخاب کنید؛ کاربران هم استقبال بیشتری از شما خواهند داشت. به گفتن مثال اگر یک پیج فروشگاه لباس دارید؛ باید تلاش کنید لباس‌های متنوعی برای همه سلایق داشته باشید. تنوع در اراعه محصولات بازار مقصد شما را گسترده‌تر خواهد کرد و این نوشته تبدیل افزایش فروش در استوری اینستا خواهد شد.

تشکیل تعامل سازنده با مخاطب

یکی از مسائل مهم در آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام، تشکیل تعامل سازنده با مخاطبان است. به طور کلی الگوریتم اینستاگرام بر پایه‌ی تعامل با مخاطبان بنا شده است. شما باید بتوانید مخاطبان را دعوت به کامنت، لایک، اشتراک گذاری استوری و ارسال مطلب در دایرکت کنید.

در قبل تعامل در استوری فقط به ری‌اکت یا ارسال مطلب در دایرکت خلاصه می‌شد؛ اما اکنون قابلیت لایک و کامنت هم به استوری اینستا اضافه شده است. به گفتن مثال می توانید با انتشار کردن استوری از یک محصول؛ از مخاطبان برای دریافت قیمت آنها را دعوت به درج کامنت در استوری کنید.

ساخت نوعی جلیقه برای تصویربرداری از قلب
ادامه مطلب

تبلیغات، بازاریابی و همکاری با اینفلوئنسر

اگر به جستوجو یک جهش و رشد سریع هستید؛ باید مقداری خرج کنید و به سراغ تبلیغات بروید. اینفلوئنسرها یا واینرهای اینستاگرامی تعداد مخاطبان فعال بسیاری دارند و از این طریق می‌توانند تعداد فالوورهای شما را با تبلیغ افزایش دهند. تعداد فالوور زیاد تر هم مساوی می شود با تعداد بازدیدکنندگان استوری زیاد تر که در نهایت افزایش فروش را در پی خواهد داشت.

یقیناً که این روزها قیمت تبلیغات در اینستاگرام سر به فلک کشیده و قیمت های شگفت و غریبی به گوش می رسد. اما اگر بتوانید بازخورد خوبی از تبلیغات داشته باشید؛ این هزینه قیمت خواهد داشت. دقت داشته باشید که بعد از انتشار کردن پست یا استوری توسط اینفلوئنسرها؛ آن پست و استوری را خودتان هم در قسمت استوری انتشار کنید و از این طریق برای اعتمادسازی زیاد تر پشتیبانی بگیرید.

برگزاری قرعه‌کشی و مسابقات

احتمالا رایج‌ترین ترفند برای افزایش فروش در استوری، برگزاری قرعه کشی و مسابقات باشد. شما می توانید با برگزاری یک قرعه کشی ساده افراد بیشتری را با پیج و محصولات خود آشنا کنید. کافیست از کاربران بخواهید که با درج کامنت، تشکیل تعامل و یا خرید محصولات شما در قرعه کشی شرکت کنند. در نهایت هم می توانید محصولات خود را به افراد برنده هدیه دهید.

آموزش و یادگیری توانایی های ادمینی

اکنون اینستاگرام نسبت به روزهای اولیه‌ی خود تفاوت‌های بسیاری دارد و رشد در آن به توانایی بسیاری نیاز دارد. شما نمی توانید با اطلاعات کم به پیروزی در این عرصه برسید. به همین علت هم تعداد بسیاری از پیج ها و کسب‌و‌کارها برای استخدام ادمین اینستاگرام عمل می کنند. اما اگر می خواهید در هزینه های صرفه جویی کنید؛ می توانید به یادگیری توانایی های ادمینی روی بیاورید.

مسدودسازی نماوا، زنگ خطر برای آینده VODهای ایرانی_خبررسان
ادامه مطلب

کسب توانایی در این عرصه مقداری هم به توانایی های گرافیکی و تشکیل محتوای دلنشین نیاز دارد. بهتر است کار با اپلیکیشن های ادیت ویدیو و یا تصاویر آشنایی داشته باشید و یقیناً زمان کافی برای یادگیری ادمینی اینستاگرام تعلق دهید.

کلام آخر

این روزها اینستاگرام کانال خوبی برای افزایش فروش است. از آژانس‌های گردشگری گرفته تا فروشگاه‌های لباس، لوازم یدکی، لوازم جانبی دیجیتال و غیره، همه انها در اینستاگرام فعالیت دارند تا فروش خود را چندین برابر کنند. اگر شما هم به جستوجو تکنیک های تازه افزایش فروش در استوری اینستاگرام هستید؛ نظر می کنیم حتما از تکنیک های حرف های شده در این مقاله منفعت گیری کنید.

اگر جستوجو فروش زیاد تر هستید یک راه دیگر این است که فالوورهای پیج تان را زیاد کنید. شما هم می توانید از روش های ارگانیک این کار را انجام دهید و هم روش های سریع تر همانند خرید فالوور! با خرید فالوور اینستاگرام از سایت اینبو می توانید در کمترین زمان ممکن فالوورهای پیج تان را افزایش دهید و فروش خود را چندین برابر کنید. اگر واقعا به جستوجو کسب درآمد زیاد تر از اینستاگرام هستید حتما از روشی منفعت گیری کنید که زودبازده هست.

salb-techna

دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی

[ad_2]