درآمدهای سازمان لیگ فوتبال چطور تقسیم می شود؟ – خبررسان
[ad_1]
به گزارش خبررسان
به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر شکاری در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در رابطه شیوه تسهیم درآمد تبلیغات محیطی در فوتبال اظهار داشت: به جهت روشنگری برای اهالی فوتبال، رسانه ها و همه فوتبالدوستان ملزوم است اظهار کنم که درآمد تبلیغات محیطی سازمان لیگ مطابق آئین نامه و مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تسهیم می گردد.
او گفت: ۷۵ درصد این درآمد سهم باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول است که ۷۰ درصد متعلق به باشگاه های لیگ برتر است که ۳۵ درصدش به طور مساوی بین همه تیم های لیگ برتری تقسیم می شود، ۲۱ درصد درآمد بابت رتبه بندی جدول لیگ در آخر فصل است. این چنین ۵ درصد سهم باشگاه های لیگ یک به طور مساوی است.
خزانه دار سازمان لیگ در رابطه این که تیم های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی درآمد بیشتری خواهند داشت او گفت: ۱۴درصد درآمد تبلیغات محیطی به گفتن پاداش برای تیم های اول تا سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در نظر گرفته می شود. ملزوم به ذکر است که در طول فصل مطابق روال قبلی از مدیران مالی باشگاه ها دعوت به عمل می آید و حضوری گردش حساب های فی مابین به طور شفاف ، نحوه پرداخت از سهم تبلیغات محیطی و رقم وابسته به آنها اظهار می شود.
شکاری افزود: ۲۵ درصد باقیمانده تبلیغات محیطی سهم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت های فوتبال دارای لیگ برتر و هیئت های فوتبال استان های غیربرخوردار است.
دسته بندی مطالب
اقتصاد
[ad_2]
منبع