باشگاه مشتریان امویام مسابقات پدل را برای مالکان Arrizo5 برگزار کرد
[ad_1]
ام وی ام این بار برای صاحبان محترم Arrizo5 یک اتفاقات منحصر به فرد و بی نظیر برگزار کرده است.
بعد از بیشتر از دو دهه فعالیت مستمر مدیران ماشین در صنعت خودروسازی ایران، اکنون تعداد اعضای خانواده مشتریان این برند به بیشتر از ششصد هزار نفر رسیده است. شرکت ام وی ام از دیرباز بر تمرکز بر “رضایت مشتریان” اصرار داشته و مسئولیت اجتماعی را مقصد طویل مدت فعالیت های شرکت می داند. MVM یک قسمت اختصاصی باشگاه مشتریان با اختصار WMWL (With MVM With Love ) یا “با ام وی ام با عشق” را به وجود اورده است، یک نام تجاری منحصر به فرد برای مشتریان. ام وی ام در تهران، اصفهان، تبریز و تعداد بسیاری از شهرهای دیگر در سال قبل بیشتر از ۳۰ اتفاقات را با نمایندگان خود برگزار کرده است. ام وی ام این بار برای صاحبان محترم Arrizo5 یک اتفاقات منحصر به فرد و بی نظیر برگزار کرده است.

این اتفاقات ورزشی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و باشگاه مشتریان ام وی ام میزبان بیشتر از ۴۰ خانواده و ۱۵۰ نفر از مشتریان خود می بود. علت انتخاب ورزش پدل برای این اتفاقات، نزدیکی روح این ورزش به ذات اسپرت و ورزشی بودن خودروی آریزو۵ اسپرت است که علتشده خانواده های جوان تعداد بسیاری را مجذوب کارکرد و طراحی خود کند.

ورزش های فرد دیگر همانند پینگ پونگ و دارت نیز برای بانوان در نظر گرفته شده می بود که افراد برنده هر یک نیز در انتها هدایای نفیسی را دریافت کردند. برای کودکان نیز سرگرمی های تعداد بسیاری در اتفاقات در نظر گرفته شده می بود؛ دراپ بال، پازل، نقاشی، جنگا و چند بازی دیگر.


بعد از پذیرفتن خانواده ها در راس ساعت ۹ صبح و صرف صبحانه، لیگ اغاز شد و در آخر، تیم برنده به طور تشریفاتی اظهار شد و مراسم به شکل کامل توسط رسانه مورد پوشش قرار گرفت. علاوه بر این، کارناوال خودروهای آریزو ۵ اسپرت جذابیت این اتفاقات را به اوج رساند. بعد از آخر برنامه در باشگاه انقلاب، کارناوال به رستوران قصر لیدوما در غرب تهران منتقل شد. در طول مسیر، تعداد بسیاری از شهروندان را برای تماشا و گرفتن عکس از کارنوال جذب شدند و آن را به یکی از نقاط برجسته مراسم تبدیل کرد. بعد از این مراسم، مهمانان ناهار را در مجتمع لیدوما صرف کردند و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد. میزبانی موفق اتفاقات ورزشی پدل آریزو ۵ اسپرت ، تلاش فعال مدیران ماشین برای بهبود رضایت خانواده مشتریان است. بازخورد نظرسنجی نشان داد که همه شرکتکنندگان از این اتفاقات تمجید و بازخورد رضایتقسمت داشتند.

این اتفاقات نه تنها بستری برای جشن و تعامل است، بلکه فرصتی برای انتقال قیمت، ترویج فرهنگ و اتحاد مردم است. مدیران ماشین به حمایتاز مفهوم «اول مشتری» ادامه میدهد، به جامعه به روشهای معنادارتری ضمانت خود رابازگرداند و برای ساختن آیندهای بهتر با مشتریان همکاری میکند.

[ad_2]
منبع