آپشن تازه به خودروهای آمریکایی اضافه میشود_خبررسان
[ad_1]
به گزارش خبررسان
آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای تازه را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.
به گزارش خبررسان، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای ایالاتمتحده خبرداد که همه خودروهای سواری و کامیونهای تازه فروخته شده در ایالاتمتحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و خبرداد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات میدهد و از حداقل ۲۴ هزار صدمه ناشی از این مشکل جلوگیری میکند.
بر پایه گزارش رویترز، سیستمهای ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص این که خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو می باشند، منفعت گیری میکنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، بهطور خودکار ترمز میگیرد. این قانون سیستم را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و شب میکند.
منبع :
ایسنا
دسته بندی مطالب
اقتصاد
[ad_2]
منبع