[ad_1]
به گزارش خبررسان
استاندار کرمانشاه در جلسه تازه شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
به گزارش خبررسان، استاندار کرمانشاه در جلسه تازه شورای اداری او گفت: «بکار گیری منشیهای خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این کار به اجرا در آید.»
منبع :
اقتصادآنلاین
دسته بندی مطالب
اقتصاد
سلامتی
کسب وکار
اخبار فناوری
اخبار هنری
خبر های ورزشی
[ad_2]
منبع