تیم میکس پومسه ایران صاحب مدال برنز شد ۸۲۱۱; خبررسان
[ad_1]
به گزارش خبررسان
به گزارش خبرنگار مهر از ژاپن، در ادامه رقابتهای پومسه بازیهای المپیک ناشنوایان ۲۰۲۵ توکیو تیم میکس ایران در مرحله نیمه نهایی با کسب امتیاز ۸.۰۸۳ تیمی و با ناکامی برابر نماینده چین از رسیدن به فینال باز ماند و صاحب مدال برنز شد.
ملی پوشان پومسه کشورمان تا ساعتی دیگر در قسمت فردی برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
هدایت تیم پسران برعهده مهدی صمدیانتبار و مربیگری تیم دختران برعهده فاطمه اسدپور است.
بیست و پنجمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان از ۲۴ آبان در توکیو اغاز شده و تا ۶ آذر ادامه خواهد داشت.
دسته بندی مطالب
اقتصاد
[ad_2]
منبع