گروه عظام به پرداخت ۲۲ همت محکوم شد

گروه عظام به پرداخت 22 همت محکوم شد

[ad_1]

مدیرعامل بانک مسکن:




مدیرعامل بانک مسکن او گفت:‌ رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان صادر شد.



به نقل از خبررسان، سیدعباس حسینی با اشاره به برنامه‌های بانک مسکن برای افزایش جذب سپرده‌ها اظهار کرد: در زمان حاضر با چند شرکت بزرگ ( شرکت ملی مس، ایران ماشین و گروه صنعتی گلرنگ) در حال مذاکره و امضای قرارداد هستیم.

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

او همین طور گفت:‌علاوه بر این، مطابق آخرین سخن بگویید‌ها با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، خواستار افزایش سهم مسکن در بازار اندوخته هستیم؛ ضمن این‌که از شخص ریاست جمهوری برای افزایش اندوخته بانک مسکن دستور گرفته‌ایم.

وی یادآور شد:‌بر پایه مقصد‌گذاری صورت گرفته تا آخر امسال، بانک مسکن متغیری را خواهیم داشت. مطابق مذاکرات تازه با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، پافشاری داشتم تا منبع های مالی سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی داخل بانک مسکن بشود که به این ترتیب ناظر گردش مالی این قسمت در بانک مسکن باشیم.

مدیرعامل بانک مسکن این چنین او گفت: برای پرونده‌های مربوط به ابربدهکاران بانکی که ۱۳ سال در دادگاه مفتوح بوده با پیگیری‌های صورت گرفته رای قطعی صادر شده و نه تنها بانک مسکن بلکه همه شبکه بانکی سرزمین از این رای ذینفع شده‌اند.

حسینی با گفتن این که گروه عظام یکی از پرونده‌های شبکه بانکی است، در ادامه گفت: سپس از صدور رای به مقدار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون درهم محکومیت این گروه شده و به عبارتی ۲۲ همت به سود سیستم بانکی شده است.





منبع :


تسنیم






[ad_2]

منبع