چرا از هر ۱۰ استارت‌آپ، ۹ استارت‌آپ ناکامی می‌خورند؟_خبررسان

چرا از هر 10 استارت‌آپ، 9 استارت‌آپ شکست می‌خورند؟

[ad_1]
به گزارش خبررسان


به گزارش خبررسان، به نقل از clairefreshney، تعداد زیاد ناکامی‌ها در ادامه اشکار کردن یک کسب‌و‌کار امکان پذیر به علت بودجه‌بندی نامناسب، به دست آوردن پول کافی یا دریافت نکردن بودجه مورد نیاز آنها رخ دهد. این چنین امکان پذیر یک استارت‌آپ برای اندوخته‌گذاری زمان، پول و منبع های بر امری نادرست ناکامی بخورد. بعد پول لزوماً مساوی با پیروزی نیست.

سریع/ آتش سوزی در بیمارستان شریعتی تهران؛ بیماران تخلیه شدند_خبررسان
ادامه مطلب

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.

داشتن یک نقشه راه و استراتژی آشکار می‌تواند به افت ریسک پشتیبانی کند و در عین حال به کارآفرین مطمعن دهد که قسمت درست بازار را مقصد قرار داده است.

 

ImportedPhoto_1713615589668

یکی از پیشنهاد‌هایی که به کارآفرینان می‌شود این است که اقیانوس «آبی» خود را خلق کنند. استراتژی اقیانوس آبی به جستوجو باز کردن فضای بازار تازه با اختلاف و هزینه کم و تشکیل تقاضای تازه است؛ به بیانی دیگر، رفتن به جستوجو فضاهایی برای درآمد که افراد بسیاری در آن فعالیت نمی‎‌کنند یا تبحر ندارند و اشباع نشده است. برای مثال شرکتی که با این که زیاد همانند دیگر رقباست، در حال تشکیل یک محصول شگفت‌انگیز و تازه است.

جواب دادن به این سوالات به شما پشتیبانی می‌کند: چطور نزدیک می‌شوید؟ چرا یک اندوخته‌گذار باید به شما مراجعه کند؟ چه کار متغیری انجام می‌دهید؟ جواب زیاد تر در یک امر مهم نهفته است: بازارتان را از طریق نیازهای کاربر و نه ویژگی‌های خود تعریف کنید. هیچ‌کس واقعاً هوش مصنوعی، میزهای فانتزی یا چت‌بات‌ها را نمی‌خواهد؛ افراد نتیجه‌ای بی‌اشکال می‌خواهند که بعضاً این موارد، آن را به دست خواهند داد.

بلیت اتوبوس گران می شود؟
ادامه مطلب










دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی

[ad_2]

منبع