چرا از هر ۱۰ استارتآپ، ۹ استارتآپ ناکامی میخورند؟_خبررسان
[ad_1]
به گزارش خبررسان
«خبررسان» گزارش میدهد:
۳۸ درصد استارتآپها به علت افتپول و از هر ۱۰ استارتآپ، ۹ استارتآپ ناکامی میخورند؛ اما علت آن چیست؟
به گزارش خبررسان، به نقل از clairefreshney، تعداد زیاد ناکامیها در ادامه اشکار کردن یک کسبوکار امکان پذیر به علت بودجهبندی نامناسب، به دست آوردن پول کافی یا دریافت نکردن بودجه مورد نیاز آنها رخ دهد. این چنین امکان پذیر یک استارتآپ برای اندوختهگذاری زمان، پول و منبع های بر امری نادرست ناکامی بخورد. بعد پول لزوماً مساوی با پیروزی نیست.
داشتن یک نقشه راه و استراتژی آشکار میتواند به افت ریسک پشتیبانی کند و در عین حال به کارآفرین مطمعن دهد که قسمت درست بازار را مقصد قرار داده است.

یکی از پیشنهادهایی که به کارآفرینان میشود این است که اقیانوس «آبی» خود را خلق کنند. استراتژی اقیانوس آبی به جستوجو باز کردن فضای بازار تازه با اختلاف و هزینه کم و تشکیل تقاضای تازه است؛ به بیانی دیگر، رفتن به جستوجو فضاهایی برای درآمد که افراد بسیاری در آن فعالیت نمیکنند یا تبحر ندارند و اشباع نشده است. برای مثال شرکتی که با این که زیاد همانند دیگر رقباست، در حال تشکیل یک محصول شگفتانگیز و تازه است.
جواب دادن به این سوالات به شما پشتیبانی میکند: چطور نزدیک میشوید؟ چرا یک اندوختهگذار باید به شما مراجعه کند؟ چه کار متغیری انجام میدهید؟ جواب زیاد تر در یک امر مهم نهفته است: بازارتان را از طریق نیازهای کاربر و نه ویژگیهای خود تعریف کنید. هیچکس واقعاً هوش مصنوعی، میزهای فانتزی یا چتباتها را نمیخواهد؛ افراد نتیجهای بیاشکال میخواهند که بعضاً این موارد، آن را به دست خواهند داد.
دسته بندی مطالب
اقتصاد
[ad_2]
منبع