به‌کارگیری منشی‌های خانم در ادارات دولتی ممنوع شد_خبررسان

به‌کارگیری منشی‌های خانم در ادارات دولتی ممنوع شد

[ad_1]
به گزارش خبررسان







استاندار کرمانشاه در جلسه تازه شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.



به گزارش خبررسان،  استاندار کرمانشاه در جلسه تازه شورای اداری او گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این کار به اجرا در آید.»

 

در سایت خبری خبررسان آخرین اخبارحوادث,سیاسی,فرهنگ وهنر,اقتصاد و تکنولوژی,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان را بخوانید.





منبع :


اقتصادآنلاین






دسته بندی مطالب
اقتصاد

سلامتی

کسب وکار

اخبار فناوری

اخبار هنری

خبر های ورزشی

[ad_2]

منبع