روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر

روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر

روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر

جذب مشتری هنر ترکیب خلاقیت و استراتژی محسوب میشه. دیگه دوران فروش‌های معمولی گذشته؛ امروز باید تجربه‌ای بسازی که مشتری نه‌تنها خرید کنه، بلکه دوباره و دوباره برگرده. یکی از راه‌های هوشمندانه برای این کار، استفاده از باشگاه مشتریان در کنار دستگاه پوزه. این ترکیب نه‌تنها پرداخت رو راحت‌تر می‌کنه، بلکه با امتیازدهی و پیشنهادهای خاص، انگیزه‌ای برای خریدهای بعدی ایجاد می‌کنه. تو این مطلب قراره روش‌هایی رو بررسی کنیم که کمک می‌کنه فروشت بیشتر بشه و مشتری‌هات، وفادارتر.

روش‌های جذب مشتری که منجر به فروش بیشتر میشه

همه‌ی ما وقتی یه فروشگاه یا کسب‌وکار جدید راه می‌ندازیم، اولین چیزی که بهش فکر می‌کنیم، فروشه. اما تا وقتی مشتری نداشته باشیم، از فروش خبری نیست! پس جذب مشتری یه مهارت مهمه که اگه خوب یاد بگیری، نه‌تنها مشتری‌های جدید پیدا می‌کنی، بلکه کاری می‌کنی که دوباره و دوباره ازت خرید کنن. حالا چطور این کارو انجام بدیم؟ توی این قسمت چند تا روش کاربردی و تست‌شده رو با هم مرور می‌کنیم.

۱. باشگاه مشتریان: یه راه هوشمند برای نگه داشتن مشتری

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه مشتری‌ها همیشه سراغت بیان، راه‌اندازی یه باشگاه مشتریانه. حالا باشگاه مشتریان چیست؟ این سیستم بهت کمک می‌کنه که مشتری رو به خریدهای بعدی تشویق کنی. مثلا با هر خریدی که انجام میده، بهش امتیاز بده و بعداً امتیازها رو تبدیل به تخفیف یا هدیه کن. یا یه سیستم پیشنهاد ویژه داشته باش که مشتری حس کنه عضویت توی باشگاه برامزیت داره. وقتی حس کنه از خریدش سود کرده، احتمال اینکه دوباره سراغت بیاد خیلی بیشتر میشه.

زیبایی دسترسی آسان، جامع بودن، صحت علمی، همگی در هیلیفا
ادامه مطلب

۲. تجربه‌ی خرید لذت‌بخش ایجاد کن

مشتری دوست داره وقتی ازت خرید می‌کنه، حس خوبی داشته باشه. فرقی نداره فروشگاه فیزیکی داری یا آنلاین کار می‌کنی، مهم اینه که تجربه‌ی خرید رو برای مشتری ساده و خوشایند کنی. مثلا اگه فروشگاه فیزیکی داری، محیطت باید جذاب و راحت باشه. اگه فروشگاه آنلاینی داری، سرعت سایت، راحتی پرداخت و پاسخگویی سریع خیلی مهمه. مشتری اگه تو خرید اذیت بشه، دفعه‌ی بعد به سختی برمی‌گرده!

۳. پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های جذاب بده

هیچ‌کس از تخفیف بدش نمیاد! گاهی وقتا یه پیشنهاد ویژه می‌تونه کلی مشتری جدید برات بیاره. مثلا یه کمپین “یکی بخر، یکی هدیه بگیر” یا تخفیف برای خرید اولی‌ها راه بنداز. حتی می‌تونی برای مشتری‌های وفادار کد تخفیف شخصی‌سازی‌شده بفرستی که حس کنن بهشون اهمیت میدی.

۴. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشو

این روزا خیلی از خریدها تو اینستاگرام و تلگرام انجام میشه. پس باید اونجا فعال باشی، محتوای جذاب تولید کنی و با مشتری‌ها تعامل داشته باشی. نظراتشون رو جواب بده، استوری‌های تعاملی بذار و یه ارتباط دوستانه بساز. وقتی مشتری حس کنه که یه برند پشت کسب‌وکارته، اعتمادش بیشتر میشه.

زمان مناسب برای سفارش و نصب سنگ قبر: راهنمای جامع
ادامه مطلب

۵. مشتری رو بشناس و نیازش رو بفهم

یه روش طلایی برای افزایش فروش اینه که بفهمی مشتری دقیقا دنبال چیه. مثلا اگه فروشنده‌ی لباس هستی، بدون که مشتریات بیشتر چه سبک‌هایی رو دوست دارن. یا اگه رستوران داری، ببین که کدوم غذاها بیشتر طرفدار دارن و پیشنهادهای جذابی بر اساس اون‌ها ارائه بده. هر چقدر بیشتر به نیاز مشتری اهمیت بدی، احتمال خریدش بیشتر میشه.

۶. روش‌های پرداخت راحت فراهم کن

اگه مشتری موقع پرداخت اذیت بشه، ممکنه از خریدش پشیمون بشه! داشتن یه دستگاه پوز سریع و مطمئن یا درگاه پرداخت آنلاین راحت، باعث میشه خرید بی‌دردسر انجام بشه. حتی اگه بتونی امکان پرداخت قسطی یا اعتباری رو هم فراهم کنی، احتمال خرید بیشتر میشه.

2 4

جدیدترین روشی که می‌تونی باهاش مشتریات رو چند برابر کنی!

اگه می‌خوای فروشت رو چند برابر کنی و کاری کنی که مشتری‌ها همیشه بهت سر بزنن، یه روش جدید و کاردرست برات دارم: دستگاه پوز باشگاه مشتریان!

چرا عصاره مالت جو انتخابی بی‌نظیر برای بهبود کیفیت محصولات است؟
ادامه مطلب

این دستگاه یه تیر و چند نشونه! نه‌تنها پرداخت مشتری رو سریع و راحت می‌کنه، بلکه هر خریدی که انجام بده، براش امتیاز ثبت می‌شه. بعدش چی؟ مشتری می‌تونه امتیازهاشو تبدیل به تخفیف، هدیه یا خدمات ویژه کنه. یعنی هر خرید یه دلیل میشه که دوباره برگرده!

مثلا فرض کن یه مشتری میاد ازت خرید می‌کنه، بعد با هر تراکنش امتیاز می‌گیره و می‌دونه که با امتیاز بیشتر، جایزه‌های بهتری در انتظارشه. این یعنی انگیزه برای خریدهای بعدی، بدون اینکه لازم باشه مدام بهش تخفیف بدی!

از همه بهتر، تو هم می‌تونی اطلاعات خریدش رو داشته باشی، پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده براش بفرستی و یه رابطه قوی‌تر با مشتری‌هات بسازی. پس اگه دنبال یه روش جدید و حرفه‌ای برای افزایش مشتری هستی، دستگاه پوز باشگاه مشتریان دقیقاً همون چیزیه که لازم داری!

پرطرفدارترین ماشین ایرانی
ادامه مطلب

تارگت، یک انتخاب خوب برای شما و وفاداری مشتریانتان

حتما برات پیش اومده که مشتری یه بار ازت خرید کرده، ولی دیگه برنگشته. اگه می‌خوای کاری کنی که مشتری‌ها نه‌تنها دوباره سراغت بیان، بلکه خودشونم برات تبلیغ کنن، تارگت دقیقا همون چیزیه که لازم داری!

این دستگاه چطوری کار می‌کنه؟

با دستگاه پوز تارگت، موقع پرداخت شماره موبایل مشتری ثبت می‌شه و همون کارت بانکی‌ش، تبدیل به کارت عضویتش تو باشگاه مشتریان می‌شه. یعنی از خرید بعدی، دیگه نیازی به وارد کردن شماره موبایل نیست. مشتری به طور خودکار امتیاز می‌گیره، تخفیف می‌گیره و برای خریدهای بعدی انگیزه پیدا می‌کنه.

دستگاه پوز تارگت چه امکاناتی داره؟

امکانات دستگاه پوز باشگاه مشتریان تارگت بی‌نظیره!

پاداش برای خرید بیشتر: وقتی مشتری به یه حد مشخص از خرید برسه، یه جایزه یا تخفیف دریافت می‌کنه.

جدیدترین مدل‌های شلوار زنانه در سال 2025
ادامه مطلب

تخفیف روی خرید بعدی: هر خرید یعنی یه درصد تخفیف برای دفعه بعد، تا مشتری حتماً برگرده.

تخفیف تولد: تو روز تولد مشتری، براش پیامک تبریک و کد تخفیف ویژه ارسال می‌شه.

دسترسی به آمار فروش: همه تراکنش‌ها، فروش‌ها و افزایش مشتری‌ها رو از طریق اپلیکیشن ببین و تحلیل کن.

ارسال پیامک گروهی: می‌تونی برای همه مشتری‌هات تخفیف ویژه، اطلاعیه یا پیشنهادات جذاب بفرستی.

با تارگت نه‌تنها فروشت بیشتر می‌شه، بلکه یه جامعه از مشتری‌های وفادار برای کسب‌وکارت می‌سازی که همیشه بهت سر می‌زنن! 🚀

روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر

جمع‌بندی

با تارگت، فقط یه دستگاه پوز ساده نداری، بلکه یه باشگاه مشتریان حرفه‌ای راه می‌ندازی که مشتری‌هات رو به خریدهای بیشتر تشویق می‌کنه. از پاداش و تخفیف‌های هوشمند گرفته تا ارسال پیامک و تحلیل فروش، همه‌چی دستته! مشتری‌ها با هر خرید امتیاز می‌گیرن، بدون دردسر تخفیف می‌گیرن و همیشه انگیزه دارن که برگردن. از طرفی، تو هم می‌تونی فروش و تراکنش‌هات رو لحظه‌به‌لحظه بررسی کنی. خلاصه، با تارگت مشتری‌های قدیمی رو حفظ کن و مشتری‌های جدید رو جذب کن تا فروشت به اوج برسه!